Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Strażnik

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tallus
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:13, 24 Lut 2007    Temat postu: Strażnik

Podejrzewam, że tak naprawdę piszę to tylko dla Belorona bo Viross chyba nie zagląda na forum, ale trudno Razz

Statystyki:
Zwinność: Najważniejszy stat. Trochę więcej niż potrzeba, żeby ofiary miały 3% na trafienie (czyli ok 2,4x więcej uników niż trafień przeciwnika) Jeśli będziesz często zmieniać przeciwników to praktycznie nie da się tego spełnić, więc nie należy się tego sztywno trzymać i przesadzać z jej wartościami. To po prostu najbezpieczniejsza wersja.

Wytrzymałość: Drugi co do ważności stat. Wiele walk będzie zależeć od Twojego czasu walki, więc ładuj tu większość tego co zostanie po zwinności.

Żywotność: Trzeci stat. Również odpowiada za czas walki i dlatego warto wrzucić w niego połowę tego co poszło na wytrzymałość. Poza tym po prostu opłaca się mieć dużo hp kiedy walki trwają czasem do 100 rund.

Siła: Nie ma co przesadzać. Do noszenia gratów potrzeba 100, a żeby zadawać sensowny dmg ok 200. Ja mam 304, ale to przesada.

Zręczność: Nie zostaje dość punktów, żeby bez zaniedbywania najważniejszych statystyk wyciągnąć jakąś sensowną wartość, więc właściwie można sobie darować i dać tylko 81 potrzebne do noszenia puklerza +20. Można też trzymać gdzieś w plecaku jakieś graty dodające zręczności i zakładać je przy walkach, które nie polegają na tłuczeniu upadającego przeciwnika.

Ekwipunek:

Naszyjnik:

1.[ Naszyjnik berserkera ]
ze srebra
(cena: 45.100) obrażenia: 1
+20 do Siły
-10 do Zwinności
+20 do Wytrzymałości

2.[ Naszyjnik Nipponu ]
ze srebra
(cena: 45.100) trafienia: +1%
uniki: -2%
obrażenia: 1
+20 do Siły
+20 do Zręczności
-10 do Żywotności

TYLKO jeśli walka nie polega na biciu upadającego.

3.[ Naszyjnik Jednorożca ]
ze srebra
(cena: 45.900) obrona: 5:0
-10 do Zręczności
+20 do Wytrzymałości
+20 do Żywotności
Dla postaci, które mają więcej niż 200 siły.


Pierścienie:

1. 2x[ sygnet z rubinem ]
ze złota
(cena: 60.200) +30 do Zręczności
TYLKO w walkach bez upadków

2. 2x[ sygnet ze szmaragdem ]
ze złota
(cena: 60.200) +30 do Wytrzymałości


Szata:

1.[ szata szermierza ]

(cena: 40.100)
+30 do Siły
+30 do Zręczności
-20 do Żywotności
TYLKO w walkach bez upadków

2. [ szata topornika ]

(cena: 40.100)
+30 do Siły
-20 do Zręczności
+30 do Wytrzymałości

3.[ szata nieśmiertelnych ]

(cena: 40.100)
-20 do Zręczności
+30 do Wytrzymałości
+30 do Żywotności
Dla postaci z siłą większą niż 200.


Koszula:
1.[ Koszula ze Skóry Trolla ]

(cena: 39.800)
trafienia: +2%
uniki: +2%
obrona: 30:1
+30 do Wytrzymałości


Spodnie:
1.[ Wygodne Spodnie ]

(cena: 7.370)
trafienia: +1%
uniki: +4%
obrona: 15:0
+5 do Zwinności
Innych sensownych nie ma. Umagiczniamy.


Hełm:
1. Zamknięty

Daje dobrą ochronę, dobrą regenerację i obronę, a kary nie są tak straszne.

2. Przyłbica

Mniejsze kary, ale mniejsza ochrona, regeneracja i obrona.

3. Turniejowy

Wredne kary,chore wymagania poziomowe, wysoka ochrona, dobra regeneracja i obrona. Tylko w ostateczności.


Sam biegam w zamkniętym.


Zbroje:
O todze i todze bojowej można zapomnieć bo są nieklasowe i dostajemy tylko 75% bonusu.

1.[ zbroja pikowana ]

(cena: 1.710)
uniki: +5%
obrona: 10:0
ochrona: 20%

Tania i ma dobry bonus. Oczywiście umagiczniamy.


Nagolenniki:

1.[ nagolenniki skórzane ]

(cena: 1.430)
trafienia: +3%
uniki: +6%
obrona: 8:0
ochrona: 25%

Najwyższy bazowy bonus do uników, więc nie ma się nawet co zastanawiać nad innymi. Umagiczniamy.


Rękawice:

1.[ skórzane rękawice ]

(cena: 650)
trafienia: +5%
obrona: 4:0
ochrona: 30%
Wolę je od ciężkich bo są tańsze, a nie róźnią się tak bardzo. Umagiczniamy.

2.[ ciężkie sskórzane rękawice ]

(cena: 1.290)
trafienia: +5%
obrona: 7:0
ochrona: 40%
Można tego niby używać, ale dla mnie to strata złota.


Naramienniki:
1.[ skórzane naramienniki ]

(cena: 1.400)
trafienia: +5%
uniki: +3%
obrona: 8:0
ochrona: 25%

Umagiczniamy.

2. wojenne płytowe naramienniki

Czasami kiedy przeciwnik nie ma szans nas trafić można pokusić się o założenie tego cuda do podniesienia sobie dmg.


Buty:
1.[ skórzane buty ]

(cena: 1.400)
trafienia: +5%
uniki: +3%
obrona: 8:0
ochrona: 25%

Umagiczniamy.


Broń:
1.[ wojenny topór ]
z mithrilu
(cena: 540.000)
trafienia: +5%
uniki: -2%
obrażenia: 30-40
obrona: 6:0

Zakładamy na postacie, które nie mają szans nas trafić.

2. [ jednoręczny topór ]
z mithrilu
(cena: 387.000)
trafienia: -1%
uniki: -4%
obrażenia: 28-35

Na postacie z wyższymi trafieniami razem z tarczą.

Przyznaję sie, że nosze adamantowe wersje obu, ale nie opłaca się wrzucać tyle siły, żeby to nosić.


Tarcza:
1.[ puklerz ]

(cena: 19.100)
trafienia: +10%
uniki: +18%
obrona: 25:3

Umagiczniamy do +20.


Oczywiście plecak jest ograniczony, więc trzeba sobie wybrać 18 przedmiotów tak, żeby postać dawała sobie radę z jak największą ilością przeciwników.


Alchemik:
Kolejność umagiczniania gratów:
1. Nagolenniki - najwyższy bonus do uników
2. Buty - drugi co do wielkości bonus + bonus do trafień + niska cena
3. Zbroja - bonus taki jak buty, tylko nie ma +do trafień i cena jest wyższa
4. Naramienniki - czasami możemy je zmieniać na wojenne, więc lepiej najpierw zająć się innymi przedmiotami.
5. Tarcza - sporo daje, ale dużo kosztuje. Poza tym nie możemy się za mocno od niego uzależniać.
6. Spodnie - dają niezły bonus do uników, więc czemu nie?
7. Rękawice - dają tylko trafienia, więc są na końcu

Przeciwnicy:
Generalnie żaden przeciwnik nie powinien mieć szansy trafienia wyższej niż 10.
1.Paladyn - potrzeba przewagi paru rund w czasie walki. Wyższy dmg też mile widziany
2. Najemnik - przewaga czasu walki jest właściwie pewna. Warto mieć więcej hp.
3. Strażnik - fajnie byłoby mieć przewagę czasu walki, ale najczęściej będzie równy. Zostaje dmg i hp.
4. Rycerz - obędzie się bez upadków. Wystarczy mieć szansę trafienia ok 50% jakiś rozsądny dmg i mieć nadzieję, że losowość nas nie zabije.
5. Barbarzyńca - jak Rycerz tylko, że walka jest 2x krótsza.
6. Mnich - nie ma nawet o czym pisać Razz

Jeżeli ktoś ma bonus do zręczności to go nie dotykamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beloron
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 9:59, 25 Lut 2007    Temat postu:

Dziei Tallusie. Napewno wykorzystam Twoje wskazówki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin