Forum BBP Strona Główna BBP
Bractwo Bordowego Płaszcza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przebudowa postaci

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meleth Ilverin
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 23:26, 19 Wrz 2009    Temat postu: Przebudowa postaci

Na prośbę Narciwala zwracam się do szeroko pojętego ogółu o poradę - co zrobić, by przestać być workiem treningowym na turniejach? Smile Moje statystyki prezentują się następująco:

[link widoczny dla zalogowanych]

Czekam na jakieś wskazówki. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialix
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:51, 19 Wrz 2009    Temat postu:

Więcej dmg i ataku. Bo leżysz stary i kwiczysz. Ja, rycek, czołg w zasadzie, ma na Ciebie jakieś 40% trafień. A przy Twoim HP i pancerzu, to jakieś 20 rund góra. Rycerz ma biednie jeśli chodzi o trafienia. Przy Twoim poziomie miałem 1100 ataku. Dałoby to jakieś 25-30% trafień. Położyłbym Cię bez problemu.
Im więcej masz dmg, nawet przy trafieniach tego rzędu i sporym defie, więcej hp zabierzesz i może ktoś sie na Ciebie nadzieje. Od tej pory ładuj ile wlezie w siłę i zręczność. Def ulepszać będziesz z poziomu.
Taka jest moja rada, ale jeszcze niech osądzi Akira, on w końcu gra palem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zdradinho
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:33, 20 Wrz 2009    Temat postu:

moja rada: zwinność! dla mnie jest najwazniejsza kazda moja psotac opeirala sile walsnie na niej. JEStes palem wiec druga powinna byc zywotnosc ale przy malym czasie walki nie widze sensu wiec mysle zrecznosc ew wytrzymalosc.

Zwinnosc to Twoja kalsowa cecha warto sie jej trzymac bo masz bonusy.

druga cecha

Wytrzymałość -> dla czasu walki wtedy taktyka bedzie podobna do mojej: unikamy ciosow, dostaniemy trudno mamy sporo HP, czekamy az przeciwnik zacznie upadac i wtedy pizd ;p

or

zrecznosc -> masz przyzwoity dmg i nie ma sensu go zwiekszac jak nie bedziesz trafiac. lepiej bic lekko ale bic ;p


Czas walki ejst bardzo wazny tylko na poczatku gry potem z kazdym poziomem traci na wartosci

Tak samo HP wysokopoziomowe postacie w wieksozci potrafia zsybko zadac odpowiednio duzy dmg

Zwinność, zrecznosc i siła -> wszystkie 3 sa potrzebne na kazdym poziomie

dlatego ja na obecna chwile gdyby dzisiaj ruszyla nowa era wybralbym albo najemnika albo szermierza. Dlaczego ? bo nigdy nie przestane doceniac zwinność ;]

Ew wziac inna klase ale dla profitu np mnicha dla jego dodatkowego ciosu i rozwijac mu sile i uniki. Mamy wtedy super-profit i zaskakuajca dla przeciwnika psotac. Wada jest taka ze tracimy duzo bonusow a jak kiedys pwoeidzial mi bodajze Deunir: "albo jestesmy w czymś najlepsi albo jestesmy sztywni"
wiec nie ma sensu sie poprostu rozdrabniac ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zdradinho dnia Nie 17:53, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Topornik
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pogorzela

PostWysłany: Nie 9:48, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Meleth zobrazuję ci na moich statach żeby było prościej

[link widoczny dla zalogowanych]

Widzisz na ich podstawie można powiedzieć że jak na razie masz dość siły ładuj tam gdzie masz bonusy i tyle no i troche więcej zręczności zawsze się przyda ja swoje staty zazwyczaj rozdzielam 2 siła 3 zręczność i 2 zwinność tak co 3 lvl daje do żywotności na a wytrzymałość na zbroje tylko żeby było ale u palka widzę potrzeba żeby było jej trochę więcej no ale nie wiem nigdy nie grałem palkiem najlepiej jakby się wypowiedział Akira. Jeszcze jedno co mego powiedzieć to ZA MAŁO ZWINNOŚCI w porównaniu do innych statystyk proponuję abyś przez pewien czas dawał 4 pkt do zwinności, a reszte statystyk ustal se sam. Myślę że chociaż trochę moje statystyki będą pomocne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Narciwal
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zbrosławice

PostWysłany: Nie 10:54, 20 Wrz 2009    Temat postu:

4 zwinność 2 żywotność 1 wytrzymałość taka jest moja propozycja
i powiedz jakie masz profity bo to też ważne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarred
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:56, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Niespodzianka:)

Meleth - przede wszystkim zwinność. Wszyscy (tak, wszyscy) mają mieć na Ciebie 5 - 10% trafienia. Jak już dojdziesz do takiego poziomu obrony zacznij inwestować w hp. Do 200 lvl paladynowi opłaca się biegać z pałkami (większe CW - i tak przeciwnika trafiasz dopiero po 3 upadku, a wtedy masz już niezły dmg).
Wytrzymałość daje 0.045 do CW, żywotność 0.04 - więc w wytrzymałość pakuj tylko pod ekwipunek (ten maksymalnie unikowy).
Profit, mam nadzieję, wziąłeś jedyny słuszny - Boski Dar, prawda?
Cały magic stuff przeżuć w zręczność - może się przyda na niedefowców.
Jak już będziesz miał kilka punktów "wolnych", to podpakuj siłę - ale dopiero wtedy. Pod koniec gry paladyni biegają z dwurakami.

To tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Narciwal
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zbrosławice

PostWysłany: Nie 18:30, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Ooo Jarred przyszedł,tak nudno w GWN-ie żeś nas odwiedził? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Akira
Autsajder
Autsajder



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:31, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Zgadam się z Jarredem jest to najlepsze wyjście jeżeli chcesz zrobić normalnego paladyna. Ale w tym wypadku jeszcze przez kilkadziesiąt lvl'i będziesz nieźle bity.

Możesz także zrobić to w całkowicie inny sposób. Znasz moje staty i domyślasz się pewnie o co chodziło mi robiąc moją postać (Jest to Paladyn który ma przypominać Najemnika). Ja mam na przykład 320 (528) bazowej siły 100 (140) zręczności 373 (624) zwinności 100 (90) wytrzymałości (to był wielki błąd, ale później i tak będę jej potrzebował, aby podnieść ekwipunek), no i 200 (396) żywotności. Jak już pisałeś znasz moje staty, a teraz wiesz jeszcze jak rozdałem swoje atrybuty. Możesz już sam dojść do swojej własnej unikatowej taktyki.

Na razie polecałbym ci przerzucić pierścienie do siły (ja mam teraz +158 siły z ekwipunku). Jeżeli to zrobisz to po założeniu broni dla NAJEMNIKA będziesz miał już przyzwoity dmg 115-150. (domyślnie broń 28 dmg). Z tym możesz spokojnie chodzić, aż nie poprawisz sobie statystyk na paladyna, lub na najemnika. Wybór należy do ciebie.

Moim palkiem gra mi się bardzo dobrze, O dziwo na turniejach niby obrywam w walkach obronnych bo po 3-6 przegranych, ale atakuje mnie zawsze 10+ (tak więc większość wygrywam (przegrywam tylko z innymi paladynami na wyższych lvl (oprócz Xunte), zdażają się czesto wygrane z łowcami, mnichami, BERSERKERAMI i gwardzistami, bo tylko takie klasy mnie atakują).

No i jeszcze jedna najważniejsza rzecz. Musisz zmienić jeden profit ! ! !
Nigdy na paladynie nie spotkałem się z profitem Ciężka Ręka. Ja mam Kondycje, Celność i Uniki, i uważam że jest to jedyne i najlepsze wyjście.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Akira dnia Nie 18:46, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarred
Otwarty
Otwarty



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:51, 20 Wrz 2009    Temat postu:

@Narciwal: Nie nudno - zaczynam grać na s2.

@Akira: Twój sposób grania ma sens tylko jeśli masz profit święty gniew (czy jakoś tak), a przez to będziesz później lamił (jak już wszyscy będą mieli finalny ekwipunek i zacznie się alchemik). True paladyn jest najlepszym wyjściem.

PS. Bazuje na buildach paladynów z GWN-u z s1, którzy do 220 lvl zabijali prawie wszystko i dalej są topką na serwerze. Nie wspominając o tym, że na wojnach brali na klatę w obronach po 3 - 4 osoby na dobę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Akira
Autsajder
Autsajder



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:18, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Ja uważam że nie będzie tak źle.
Będę miał dmg tylko odrobinkę mniejszy od Najemnika, CW to samo, Obrony tyle samo, Podobny Atak, Ale za to dużo więcej Życia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Meleth Ilverin
Krasomówca
Krasomówca



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:53, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Przetrawię wszystkie rady i napiszę co zdecydowałem, zanim podejmę jakieś kroki. Dzięki wszystkim za rady! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BBP Strona Główna -> Archiwum / Archiwum VI i I Ery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin